Od 11 kwietnia (środa) od godz. 9:00 nastąpi znaczny spadek ciśnienia lub całkowity brak wody na terenie dzielnicy Ursus i gminy Michałowice oraz miast Piastów i Pruszków. Utrudnienia mają związek z ostatnim etapem modernizacji magistrali wodociągowej w Alejach Jerozolimskich, który prowadzimy w celu poprawy niezawodności pracy sieci.

W celu minimalizacji ilości przerw w dostawach wody prace modernizacyjne będą prowadzone równolegle w czterech lokalizacjach w Alejach Jerozolimskich na odcinku magistrali od ulicy Badylarskiej do ulicy Jesionowej (Michałowice). 

Na czas przeprowadzenia modernizacji, wodociąg będzie wyłączony z użytku. Ze względu na średnicę przewodu (1 metr) oraz zakres prac realizowanych na ponad 2 kilometrowym odcinku magistrali, planowane przywrócenie dostaw wody powinno nastąpić w ciągu 48 godzin.

Niniejszy komunikat zostanie zaktualizowany 11 kwietnia (środa) ok. godziny 16 o bieżącą informację dotyczącą postępu prac modernizacyjnych.

Ze względu na utrudnienia w zaopatrywaniu w wodę, które mogą wystąpić w czasie wykonywanych robót, prosimy o wcześniejsze zabezpieczenie w domach niezbędnych jej zapasów.

Z chwilą wyłączenia magistrali, zostaną uruchomione wszystkie awaryjne stacje uzdatniania wody wraz z ujęciami na terenie dzielnicy Ursus i miasta Pruszkowa.

W związku z myciem płyty garażu według harmonogramu:

     - część z wjazdem od kl. A – 29.03.2018 (czwartek)

- część z wjazdem od kl. G – 30.03.2018 (piątek)

prosimy o parkowanie samochodów w godzinach
9:00-16:00 na zewnętrznych miejscach parkingowych.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

„Dzieci Warszawy 27A”

Dnia 14.03.2018 r. odbyło się Roczne Walne Zebranie Właścicieli Wspólnoty Mieszkaniowej „Dzieci Warszawy 27A”.

Informujemy, że w związku z brakiem kworum, głosowanie prowadzone jest w drodze indywidualnego zbierania głosów.

Zapraszamy do głosowania codziennie w godzinach otwarcia Biura Wspólnoty.


Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
„Dzieci Warszawy 27A”

W związku z myciem płyty garażu według harmonogramu:

     - część z wjazdem od kl. A – 01.03.2018 (czwartek)

- część z wjazdem od kl. G – 02.03.2018 (piątek)

prosimy o parkowanie samochodów w godzinach
9:00-16:00 na zewnętrznych miejscach parkingowych.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

„Dzieci Warszawy 27A”

Informujemy, że Właściciele, którzy wyrazili pisemną zgodę na dostarczanie pism i zawiadomień przez Zarząd Wspólnoty do skrzynek pocztowych w dn. 23.02.18. otrzymali do skrzynek pocztowych:

1. Rozliczenie mediów za okres 01.07.17.-31.12.17.,

2. Sprawozdanie z pracy Zarządu za 2017 r.,

3. Zaproszenie na Roczne Walne Zebranie Właścicieli wraz z projektami uchwał,

4. Informację o podjęciu w drodze indywidualnego zbierania głosów uchwały 6/2017.

Pozostałych Właścicieli zapraszamy po odbiór w/w dokumentów w godzinach otwarcia Biura Wspólnoty. Dokumenty można odbierać do dn. 05.03.18.

Po tym terminie dokumenty zostaną wysłane listem poleconym. Koszt listu poleconego obciąża adresata przesyłki.

Administracja Wspólnoty Mieszkaniowej

           „Dzieci Warszawy 27A”

© 2015 Wspólnota Mieszkaniowa Dzieci Warszawy 27a

Please publish modules in offcanvas position.